vad ska man säga...

är så frustread eller hur fan de stavas idag. Kvällen började as bra igår och slutade dramtiskt . helvete säger jag då ..

Men måste säga att det var kul i början så jag ska inte klaga. Vaknade av att papperskorgen stod exakt vid min sängkant och kläder,skor,jacka och allt låg utspritt överhela rummet. Ögonfransarna var ihop klibbade av all mascara jag inte hade tvättat bort men vad gör de.

Idag blir det massa mys med min mois och sen blire att plugga till vårat teckenspråk prov-herregud hur ska de gå har inga hjärnceller kvar sen igår.

orkar inte ha de såhär längre men vågar inte ta steget, allt går upp o ner som en berg o dalbana men de är en vana så man orkar inte ta steget för att de ska gå .ibörjan äre säkert jobbigt men sen blir det bara skönt!!!
posssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0