Underbar dröm!

Hade en sån sjukt underbar dröm inatt men tyvärr kommer den nog aldrig bli till verkligheten den var för bra för och va sann och imorse när jag vaknade så var mitt hjärta helt varmt och blev på sånt gott humör och dessutom var jag ledig med , jag försökte somna om för att få drömmen i återuppståndelse men de gick tyvärr inte , ska försöka få samma fina dröm inatt igen , mums säger jag!!
sen kom moisan hit idag ochg vi pluggade för en gångskull så jävla duktigA är vi sötnosen!
jag känner mig fri och lättad från allt och de är jävligt skönt men vore inte fel och ..
Hade ett roligt och gött samtal innan med som fick mig lugn i kroppen ..
puss på alla er som inte är idioter och egoister<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0