Tisdag

hahahha säger jag bara .. Grejen är att jag somnade 05:20 imorse och kunde ej sova och var pigg som en åsna medans min söta kompis sov som en stock förutom om jag väckte henne då och då stackaren .
Sen gick vi upp 06:20 och åkte till skolan och var på en lektion som höll på till klockan 11:00 sedan åkte vi till petra och åsa och gick en promenix och mös sjukt roligt och mysigt !!!:)
Hahaha grejen är den att jag var så trött så jag skrattade åt mycket så jag och moisen började as garva på bussen så hon som sitter jämte mois tanten började skratta också och sa att vi spred glädje en sån sötnos !!:)))
Snart påsklov och hoppas på massa roligheter och snart är studenten och då börjar mitt nya liv med massa äventyr vem vet vad som kan hända i en kvinnas skor som mina :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0