Sömn!

vilken härlig dag det kommer bli imon asså :D pengar rullar in som de ska det går bra nu !! :D
Imorgon blir det lite skola och sedan så blir det mys på stan och bio =)=)
Sov knappt något inatt heller och vaknade att jag hade sjukt ont i halsen det var som något troll hade rivit upp min hals med hans vassa naglar asså känns som det blöder ...
Var trött idag självklart och därför så somnade jag på lektion en stund och sedan hade vi 2 timmars håltimme så jag och min underbara bestämde oss för och gå till skolsköterskan så fick vi ligga i sängen där inne och sova , sjukt konstigt och sova i en säng i skolan och sedan ställa klockan och vakna upp till nästa lektion helt sjukt. men skönt vare vi båda sov som stockar vi små sjuklingar.
Ikväll blir det och rocka loss och sedan lägga mig ner med lilla barapapa som helt plöstligt kommit till sängen herregud asså hahaha , känner mig som 4  igen :D
i helgen blir det massa roligt och stök kan behövas lite röjj nu säger jag ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0