Måndag

hejsan hoppsan tjenixen trixen , Igår så sov min fina moisan här och idag blir det samma sak igen . vi trivs ihop så bra:D:D
Idag så började våra profilkurser och jag läser psykiatri och hoppas på en praktik plats på rättspsyket med mois . Fan vad spännande och kul och träffa massa intressanta människor .
Idag så har jag och moisan varit i skolan då ochg hade en lång fet sovmorgon välbehövd efter denna helg måste jag säga..
Sedan så tränade vi och gick till ikea och gick lite på a6 :) snart närmar sig både student och bal och jag längtar så mycket sen börjar det nya livet.:)
Imorgon blir det samma visa igen skola och träning aja det är fina grejjer det..
Nu ska vi kolla på Big Brother och fan vad man vill klappa gurkans söta huvud. ohhh damp får jag på han sån björn är han...
Jaha vad ska man säga idag då lite irriterad för finns folk som inte uppskattar det man gör och det är väldigt tröttsamt .. Tycker att människor ska börja tänka efter vad verkligen GE OCH TA betyder ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0