vm bryr sig

idag kände jag för att blogga eftesom det var sjukt sinnes länge sen . Sen jag skaffade Facebook som alla andra haft i 5000 och efter många om och men och tjat så skaffade jag med det så tog det över internet livet antagligen. Bloggandet blev inget kul längre , eller vafan dehär låter helt sjukt som jag sitter framför datorn hela dagarna svettig och aldrig hinner byta trosor.. shit men hoppas folk fattar vad jag menar...
Studenten och balen är snart här och efter det så börjar mitt liv, Herregud vad skönt och slippa helvetet , eller ah såklart man kommer sakna och träffa kompisar och ha raster eller man kan ju träffa kompisatr för det men aja skit samma .
Fick en cp bra känsla i kroppen nu och vet inte riktigt varför , det var något eller nån som fick mig och le ..
vill ha sommar nuu kan jag säga er !!
har inget kul och skriva och vem fan läser detta egentligen , god natt kissekottar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0