tisdagen 7e

jaha nu sitter jag här i soffan med mami och har laptopen i knät som bränns lite sådär på låren och ser på idol,i och försig är de det paus i idol nu det är därför jag passar på och skriva

igår började min praktik på en träffpunkt för psykiskt sjuka, händer inte så mycket där utan man umgås med klienterna och snackar typ , börjar halv 9 varje dag så de är rätt skönt :)


slutade klockan 11:00 igår så skönt så var bara där i 2 timmar,sen åkte jag till en kompis och var där i några timmar blev de väl ,de var mys de ..

sen när jag kom hem duschade jag och gick ut med hundarna och sedan träffade emma lite och vi snackade en stund :)

är sjuk fortfarande så jävla surt orkar inte ha min hosta:(:(

idag kom jag till praktiken vid halv 9 och slutade vid tre för jag skulle tillbaka till skolan igen ffifan ..

sen kom jag hem somnade i 2 timmar och nu sitter jag här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0