SD

alltså¨helt seriöst orka att SD (sverige demokraterna ) kommit in i riksdagen hur sjukt är inte de då , hur i helvete kan de komma sig ? vad tänker folket med hur kommer de se ut i våran framtid egentligen haha herregud .
inte för jag bryr mig särskilt mycket om politik men det där var ju helt sjukt .
idag har jag vart på praktiken som vanligt och de var nice , sen så träffade ja min lilla gummsängel och så åkte vi hem till mig och hade lite roligt , så åkte hon just hem eller för ett tag sen typ 1 timme sen om man ska vara på pricken :D
imorgon blir de praktik men bara till klockan 12 sen kommer jonnis o hämtar mig och så ska vi till pingstkyrkan och träffa laila bagge med fler undra vilka de kan vara ? kanske hennes begåvade man eller något annat kul haha ..
och snart ska ja sova för har fan inget kul och säga idahg , ingenting inte det minsta mer än jag och moisen skrattade åt en film vi såg och han skreekk ja är fäääääärdig efter han bajsat lille sötnosen och ingen kom o torkade honom
hugo fyller 2 år imorgon
ozzy är 6 månader idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0