livet är en fest..

vilken skön helg man har haft alltså idag är det söndag och helgen gick så jäkla fort eftersom den var så sjukt rolig!!

Fredag: jag och mammi åkte in till stan för att visa vart min praktikplats ligger men vet inte om hon visade rätt ställe men endå , sen fixade vi lite andra saker, sen stressade vi hem för jag skulle ut , så jag duschade bytte om och fixade till mig en svepa.. sen åkte jag till moisen och förfestade lite med henne och så var stefan och jonte där med , klockan 19:39 skulle tåget gå så jag och moa gick ner till tåget och jag gick och pratade i telefon och moa gick lite framför (ringde upp 200  kr med sjukt nice eller?,nej!!)
Men vi missade tåget vi såg den just svepa förbi oss när vi var så nära usch vad sura vi blev.så vi fick gå upp för den jävla baken igen och fortsätta förfesta ,sen gick vi till en annan förfest och den var ju itne direkt rolig så vi gick till tåget igen som gick klockan halv tio..
Hahaha de var riktigt kul på tåget , moa skulle hjälpa mig med min klacksko men istället jävlades hon med mig och ryckte upp alla spänningar och höll på , sen så ville tågkontrollanten att jag skulle skriva mitt namn på busskortet och personnummer hahahaha herrregud vad moa skrattade ni ska se hur de ser ut man ser ingenting verkligen ! så frågade jag kontrollanten blir detta bra ?! hon ba : ehmm ser inte så mycket men du får skriva om det imorgon ...

Sen gick vi till krogen då det blev centan och vi hade sjukt jävla roligt alltså herregud, vi dansade som aldrig förr och träffade några sthlmare och hade kul som fasen !! tror faktiskt inte jag eller moa ramlade i fredags hahah . just ja innan vi gick in på centan så träffade vi lite roligt folk hahaha och var på amor med och drack från en ölkanna jävla tattare är vi ,

sen blev det plöstligt lördag : jag åkte till moa typ vid 12:00 så åt vi lite och planerade om vi skulle festa eller inte för båda var lite tröttta men jag var fan taggad endå :P så åkte jag hem och duschade och fixade mig lite snabbt bytte kläder 5000 ggr ( så åkte vi in till husvkarna och förfestade lite och sen åkte vidare till lekeryd som de skulle vara en "förfest" men kan fan inte kalla de förfest med så mycket folk herregud var ju folk överallt, men de var kul där och vi sjöng lite "in my head" hahaha  .shottade julsnaps och drack vin och träffade ett antal idioter. blir ju alltid att min kaxiga attityd kommer fram när någon kaxar mot lilla moisen , sen åkte vi till husvkarna igen och vilade lite och åt ,sen åkte vi från husvkarna till stan och så var de ju några andra idioter där som kaxade sönder på bussen hahaha men som alltid blir de att jag och moa börjar garva istället. jonna tog till med hårdhandskarna den kvinnan :Psen gick vi in till centrum i knappt 1 timme alltså bara för vi frös så jävla mycket och dansade lite.

sen var de dax att åka hem med sista bussen

och idag äre söndag och jag vaknade klockan 8a först och sen klockan 13:00 städade mitt rum och gick ut med hundarna och nu ligger jag här som ett fån med mjukisbyxor och en mysig tröjja de var sjukt länge sen jag hade sånna kläder på mig , verkligen söndagsmys , jag och packåsnan haha skulle egentligen se på film idag men vettifan hur det blir knappt att man orkar lyfta arslet och gå någonstans. och imorgon börjar praktiken :(:( usch va hemskt men börjar 09:00 -11:00 så det blir nice de
och nästa vecka får jag förmodligen tillbaka min älskade mobil<3 saknat sönder den och mina apps!


fick en tavla av mammsi<3

och en snygg stereo som man hänger på väggen


söndagsmyset



Kommentarer
Postat av: Jonna

hahaha vilken lördag det blev tillslut :P han bara flög ju iväg. jag var visst starkare än jag trodde själv :P tack för ni är bäst :D <3

2010-09-06 @ 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0