länge sen

länge sen jag skrev i bloggen nu men haft en helt sjuk helg alltså
slutade vid 1 åkte hem och fixade mig i fredags sen åkte jag och emma till GÖTEBORG VID 19 tiden . vi söp lite på tåget och sen kom en kille jag haft på msn ett tag in på tåget så satt han och snackade lite med oss.  sen när vi väl var famme i Götet så åkte vi till torslanda som tog en timme dit , skulle träffa några killar emma känner men jag vände och åkte till ett par andra, så åkte tillbaka 1 timme in till göteborg sen gick till terminalen och väntade på bussen, några killar hjälpte mig på och vi gjorde värsta planen så jag inte skulle behöva planka och den funkade fan , hade knappt batteri kvar så sa en kille på bussen för jag skulle en timme utanför göteborg igen..
att jag skulle sätta mig jämte han så dog mitt batteri så sa han att han hade bott i mullsjö osv och var as snäll och sa vart jag skulle hoppa av och shit , hade en sjukt galen kväll..
sen åkte jag hem ocg var hemma vid 12 tiden dagen efter ..
fixade mig osv och åkte direkt till släktkalas och partajjade lite med min kära baba<3!!alltså min farmor :D


sen åkte jag hem med pappa på kvällen och duschade och fixade mig och åkte till moisen och förfestade så kom de en del folk i slutändan sen åkte vi hem till min lilla by och gick till en fest och hade de trevligt och bra.men hade sovit knappt 1 timme på natten så var sjukt trött och lam men de var endå trevligt ..

idag så har jag bara chillat hela dagen,gått ut med hundarna och bara tagit det lungt ..
och nu ser jag på Ensam Mamma Söker och imorgon ska ja på praktik och sedan kommer de besök ifrån usa hem till oss.
fett med nice helg alltså nu vet ni vart jag hållt hus .
jag och shoppade i veckan med 2 par jeans blev det , sen i fredags köpte jag nya skor
vita höga ralph lauren  söta var de:D
/pussssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0