jag tog sönder en drömfångare..


i fredags var jag på praktiken sen åkte jag hem och fixade mig och sen åkte jag till moa och så skulle vi gå på en förfest förfest , alltså förfesten innan den andra förfesten fattar ni eller ?!
iallafall mois skulle hämta några klackskor hos moas pappa så gick vi med de andra jobbiga klackisarna sen kom hon på att de var hos hennes mamma så vi gick tillbaka igen så jävla sjuktr haha ,

sen gick vi till en 18 års förfest så vare lite gött folk där och vi drack rätt snabbt eller ja kände att jag gjorde de :S sen så gick tiden så snabbt sen kom 2 grabbs och hämtade mig och moisen och hahahaha innan dess måste jag ba komma till en rolig sak,..
moa ramlade efter hon hade gått 2 steg i klackskorna haha såg ut så roligt ut så jag började skratta o då blev sötisen lite kinkig men mindre kul att båda hennes knän blödde sönder och strumpbyxorna gick sönder:( men killarna hittade tillslut där vi var o vi satte oss i bilen körde lite stannade på vägen sen eftersom moa hade tydligen tappat bort sin mobil men den var i bilen iallafall så jag passade på o röka och vi var vid ett sånt där djupt dike vid vägen ni vet med fullt med vatten och djupt gräs och lite lerigt ...

jag vettifan vad jag gjorde men jag ramlade som en jävla köttbulle ner i diket och blev blöt i hela fucking håret och mopa tyckte självklart att de var sjukt kul och de andra med , men de tyckte ju inte ja men ett leende fick fan jag med ,.,
så kom vi fram till den andra förfesten som vi skulle på , de första jag gjorde var och tog av mig den blöta jackan och sedan föna och platta håret och rätta till sminket lite , ville duscha men pallade fan inte duscha om hela jävla håret för så farligt varf de inte , eller jo de var ju de!! de spö regnade sen med och vi hann inte gå till centrrum och ta gratisstämpel men ah ,,
vi gick med folket sen och skulle till HUSET men de sög sa de framför så vi fick gå tillbaka till stan igen med de förbannade klackskorna och så skulle vi gå till CENTRUM igen men sen så blev de hemma fest istället, blev lite för mycket för mig kanske men endå var ja go i boet men de var ju okey på festen eller något , sen åkte vi hem och ja sussade så sött men skulle jag upp tidigt dagen efter..


LÖRDAG: de känns som jag dissar skiten ur PIFF OCH PUFF ?! vem bor i skogen inte du nu för ditt liv är slut nu , vi lägger dom i elden fitta håll käften!! hahaha skämta men vafan . kändes så på morgonen när ja vaknade var inte på bästa humöret alltså.
gick upp vid halv 8 HUR OFTA GÖR MAN DE DAGEN EFTER MAN VARIT UTE?!

jag duschade och fixade mig lite och sen åkte in till stan med pappsen och mötte mammsen så skulle vi till stan så gick vi på a6 lite sen åkte vi till min farmor och gosade , de är så mysigt och åka till sin farmor men ja somnade fan på hennes soffa på en gång för jag var så trött, så jävla dum och osocial :( men så blire inte nästa gång iallagfall, stack hem igen , duschade och fixade mig åkte på förfest och sen in till stan igen och sen hem vid 2 tiden,,

satte sig en jävla idiot jämte mig på bussen på väghem , han frågade om jag ville på efterfest och jag sa nej kanske 1000 ggr och skämtade till de och s lite skämt så han skulle gå , men han ba du är för goeer du , och sen somnade jag och jag vaknade att han höll på o ta på min axel eller något , och så sa han till sina tjejkompisar massa som ja erj fattade, men jag skulle förhelvete inte med på någon efterfest iallafall, men han var trög och äcklig med och hans tjejkompisart försökte va trevliga mot mig men han cpade sönder bara, sen skulle jag hoppa av bussjävlen men då ville han ej flytta på sig och alla tittade på han ,sen sa han :om inte du följer med ska du fan dra åt helvete, jag ba _ oj va skönt så börja han kaxa sönder men kom av bussen iallafall..


idag har jag sovit till klockan 1 så jävlka skönt och nu är jag pigg som fan och de känns gött, kollat på sista minuten resor och hittade en som jag vill åjka med , men flyget går på torsdag och har ej tagit ledigt från skolan osv så väl se hur de blir , men vore jävlka gött  och imorgon är de praktik.
just de glömde de värsta jag tog sönder en drömfångare idag, undra hur mitt liv kommer se ut framöver alla mardrömmar jag haft kommer slå in och jag hoppas för mitt eget bästa att jag är död innan alla de mardrömmarna kommer in i min vardag ,
undra vad jag då haft för jäkla mardrömmar boys and girls?!


OCH PÅ FREDAG BÄR DET AV TILL STOCKHOLM FIFAN !!
I LOVE DANCE..
fick världens turknäsa som ingen vill se på bilden, så fick måla världens finaste smilegubbe bara för de, har fått klagamål att jag lägger ut för lite bilder på bloggen på mig och att de var en tjej som klagade påde ?! ofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0