give me ...

heeej bloggish , eller daggish eller wtf man kan kalal de .
sitter här nu med morsan och chillar och tittar på IDOL.) fett med fint eller ?!!?
idag så missade jag tåget till praktiken och blev lack som satan och fick åka hem igen och sen åka tillbaka till nästa tåg , praktiken var kul och de var nice eller :D softa lite sådär vaaaahh. skriver som en blattish idag
sen hade jag skola , (teckenspråk) då  sen har jag inte gjort något speciellt idag. moisen jobbar ju kväll så kunfr inte umgås med den sötan .
köpt biljett till norrkan idag med nice de ska bli inte varit där på 6 månader typ, eller överdriver jahg ?! nee men typ 4 månader .. shiit länge sen de.
LÄNGTAR TILL MAJESTIQ 12  de ska bli så jävla kul och jag ska vara den mest  HARDCORA  bruden än vad någon annan är !!!:)
träffar inte min älskade moisen förens på söndag jävligt tråkigt dee..
tog lite nya bilöder idag med .
ska träffa LAILA BAGGE på tisdag på en lektion kul de ska bli och ser om hon är en riktig biatch eller en sötblondin!!!
ska fylla i min tatuering på tisdag med tror jag :)
nääh nu orkar jag inte skriva mer ..
ah just fan , vad ska man säga om man tex är telefonförsäljare och man undrar efter typ göran hagisfis och han är död , vad säger man då ?! säger man oj förlåt beklagar och sen börjar prata om bredband eller lägger man på `. jag hade iallafall inte börjat prata om brevbrand då är man dum i huvudet .
btw köpt nya ralph lauren skor åter igen kommer bild på dem :)
ha en skön kväll allaihopp för de ska jag haaa:)/ HE
rosa mina läppar
skorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0