damn itt

hellu ja eller hallå eller som göteborgarna säger , ..undra vad alla gör där ute i regnet/mörkret egentligen bryr jag mig inte ett skit om det men bara kul och se hur folk reagerar .. hihi!!!

idag har min dag varit kanon idag ,jag åkte till praktiken fick höra av 2 klienter att jag såg trött ut men jag kände muig inte så jäkla trött.. dagen gick snabbt som artan idag och fick shyss hem av min snälla handledare:)
sedan kom jag hem och gick ut med doggsen och pappa följde med mig för att rösta , men de gick inte så bra först för fattade fan ingenting så pappa fick förklara ett anatal gånger och sen fattade den lilla blondinen hur man skulle göra . känner mig fasen lite vuxen i min kortväxta kropp hahah . att få äntligen rösta inte för jag bryr mig ett skit för sverige går endå åt helvete men endå kan ju vara gött och får vara med i sveriges befolkning och veta att lite makt ligger i lilla emmas händer .. eller inte !! ..

och sen städade jag faktiskt mitt rum och min garderob är så jäklas duktig och sedan packade jag min väska eller ah började med det nu och inte är klar än .. och sen gick jag och mötte upp emma och så satt vi och snackade lite och sedan stressade jag hem och duschade,fett med NICE VAR DET! FATTARU HHAHA

SHIT Har verkligen inget roligt och skriva längre , frågan är om jag ska ta med mig min dator imorgon eller inte .svårrt beslut de ..

BTW ska jag träffa laila bagge på tisdag tro de eller ej !!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0