bra dag + sjuk

min dag började med att jag och moisen tog tåget in till skolan för vi skulle bara ha någon dag med skolan och spela brännboll , men det blev ingenbränn boll utan en tråkig tips promenad med ettor och tvår också vi 3or då , sög rumpaaah .. sen så typ var dagen slut 11:30 sjukt nice de . jag och moa åkte till stan och skulle träffa julis och hennes supersöta bebis !!så vi satt på mc donalds i typ 3 timmar och gosade och bara snackade , haha !
Sen tyyp tog jag bussen hem 17:45 exakt och tog ut hundarna och sedan så träffade jag emma :D vi tog en promenad inte en liten heller utan vi gick från 19:30-21:45 typ as gött var det och kul och prata gamla minnen och allt möjligt riktigt nice dee :)
Men nu ligger jag och fryser i sängen som en gammal get och så blir det utgång imorgon ..
men grejen åär att jag börjar bli sjuk :& sjukt ont i halsen och brjat hosta lite men hoppas det blir bäättre!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0