äre tisdag eller ?!

vafan de är ju redan tisdag idag. herregud alltså tiden går för snabbt här i livet eller ? eller ? ..
orka vara ett mumintroll med en tampong i näsan eller orka vara en bitch som bara går runt och snokar i andras bloggar ? eller vahh? vafan menar jag nu...
haha jahadu alla undrar väl säkerligen vad lilla emma gjort idag ? eller inte .. bara tråkigt och läsa om mina fantasifulla dagar..
Jag har praktiserat idag och min lärare kom dit kul eller ?! nej tror inte så ..sen åkte jag till en kompis och kollade lite film ,sedan mötte jag moisen i stan och vi skulle ta en promenix men hur blev de ?
Jo såklart det började regna så vi åkte hem till mig , tog en sjukt lång omväg haha men de var mys.
Sen lagade vi mat och skulle sen en film men så bidde de inte , vi satt som ett brunt och ett blont troll och snokade lite på internet , blandannat på eniro!!lika som bär är vi också haha
sen åkte moisen hem för en stund sen och jag ligger nu här insmörjd med helosan efter min kära gumma smörjde migg.och ska inte göra ett piss mer ikväll är så sjukt jäkla trött, dagarna bara rinner iväg .
Dagens skämt !
VAD ÄR DET FÖR SKILLAND MELLAN EN BLONDIN OCH EN FERRARI ?!
-JO FERRARIN LÅNAR MAN INTE UT TILL SINA KOMPISAR..
konstigt nog älskar jag dryga blondin skämt även om jag är en själv , men är man blåst då? vavava wiggaaah
old shiet in oldies time ,
let me se what uu gaaat
den var inte ny den inte

Kommentarer
Postat av: Moa

pusssssssssss på min lilla gooommmma! tack för en asa bra daaaag!!<3 heheheheheh

2010-09-14 @ 23:17:10
URL: http://moooalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0