wake up fuckt up in morning

herregud vad min kropp är sliten efter denna helg , men den har varit väldigt lyckad faktiskt och haft riktigt kul ..

var hos min farmor igår och massa mer , mysigt vare sen så åkte jag och festade och de var sjukt jävla nice , nej men de var faktiskt kul  :)
skulle sovit där men jag åkte hem utan och säga hejdå till min underbara flickis , men endå haha sprang som en judisk kanin till tåget och mådde illa så in i helvete.
hoppade av tåget där jag skulle sen kom massa boys och tog tag i mig och ville jag skulle med på fest . den ena var 16 år och var lite roligt de enda han sa till mig var:
  1. jag är inte fjortisfull om du tror de (han var så full så han inte kunde stå,utan ramlade omkull)
  2. Du är den underbaraste människan jag träffat( då han fan inte träffat någon människa innan lär ja säga)och återigen jag är inte fjortisfull

jaja shit the same gick hem sen ,vaknade 5 på morgonen hade ont i hela kroppen mådde illa som en gnu , usch och kunde ej ställa mig upp innan, det tog 1 fucking timme för mig att gå ner och spy , herregud de var de skönaste jag gjort på länge.
borstade tänderna och tänkte gå och lägga mig men då kom ja på att ja skulle äta citron lite sjukt ,men de var sjukt jävla gott .
fan vad gott de var ,slickade nog mig om läpparna hela morgonen och somnade om sen igen hahaah

sen fixade jag mitt rum lite men de är inte klart än .
sen kom moisen så pluggade vi och mös

so now we dance!

///EEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0