solarie

sholulul
ska snart dra iväg och kolla om de finns tid till solariet . ska fan pressa sönder idag. tror de blir 40 minuter eller 60 och nej ja överdriver brukar sola så länge de är fint . inte solat solarie på över ett halvår nu
men nackdelen är att jag har en jävla tatuering från nacken ner till svanken som måste täckas annars bleknar den och blir ful sen ska ja också täcka min andra jävla tatuering kommer bli vita fula räder typ , usch ja  men man vill ju inte gå vit hela livet. hoppas innerligt att de finns en tid .

idag har jag varit i skolan duktig som jag är , jobbade tom på sista lektionen och gjorde klart en uppgift så därför behöver jag ej gå på nästa torsdags lektion och imorgon är ja fett med leeeedig och sen blir de faktiskt party.
är sjukt taggad ellver vad säger du captian jack ?! posssssssssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0