party hardy

ligger här ensam i min kalla säng , datorn värmer mina lår ..
ögonen börjar somna in eller ah stängas kanske man säger , inte så bra på svenska du vet mannen , sen klappar man ihop händerna när man ska skratta, du vet!!
har fått några telefonsamtal idag kan man säga, viktiga och mindre viktiga, eller viktiga och viktiga men roliga eller vad man kan säga,
livsnjutaren somnade efter skolan , jävligt lat om man får säga så kändes de som ja var idag ,eller alltid elelr vettifan


,
imorgon ska iallafall jag och min älsklings tjej gå runt hela jävla stan och snabbt som fan så man bränner bort lite skit hit och dit , men de är prima de äre . ska bli mys och få snacka lite med ..
vi slutar halv två tror jag de är imorgon och på  FREDAGAR  är jag ledig så jävla nice är , sjukt jävla nice äre !!!
har spring i benen nu faktiskt , vill ut och göra något kul , ut på äventyr festa loss . haha fan va störd jag är jag vet.
ska börja med kortare blogg inlägg men de går ju fan inte har så mycket ja kan säga , men inget som intresserar dig va?"


KAN INTE SOVA HUVUDET SPRICKER AV ALLA TANKAR ÖGONGEN SNURRAR , HJÄRTAT BANKAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0