onsdag

sholululul

nu ligger jag här i sängen var hemma 17:25 idag lite försent för att gå i skolan herrejävlar och vaginakappa på det.
hade teckenspråk idag med och fick lära mig lite nya händelser som happa eller vad det hette , man teckanar det istället för har i dåtid
hahah intressant ?
sen hade jag redovisning idag med ,med min lilla söta grupp så vi visade en film som heter NÄR MÖRKRET FALLER vi skulle redovisa om kultur så den filmen passade no jäkligt bra ,förutom att ja o moa satt och viskade är det verkligen kultur? haha vettifan filmen är bra iallafall..

imorgon har jag 1 lektion fattar ni en fucking lektion , de är ju bättre än julafton nästan haha
har psykiatri sen är den kursen slut fett med fint med ledigt resten av dagen . JAG SLUTAR 11:10 DÅ
sen ska jag hem och så ska jag vet heter de , åka till HJO och kolla på inredningsgrejjer

har ni sätt busungarna ?
en gurka för mig o en gurka för dig och en gurka för mig hej hej hej hej


hej på dig med



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0