livsnjutaren number 1

nemen här ligger jag igen. herregud känner mig som livsnjutaren nummer 1 iidag, skolan började med en liten sovmorgon så jag tog tåget in klockan 07:45 sedan vare ju dags för det där jävla skolfotot.
kan ju säga direkt att de 2 tjejerna till amatörer var ju inte direkt engagerade eller hur de stavas i själva fotograferingen , vi är 28 tjejer i klassen och för att ta enskilt foto tog de max 7 minuter för alla oss och ta ..
de sa knappt hur man skulle sitta mer än strecka på ryggen och klick sen vare klart . har aldrig varit med på make förut hahaha . herregud kommer se ut som en levande smilegubbe i fotot.
sedan vare dags för klass fotot , och jag brukar alltid få sitta varje år för jag är så kort och nu i år fick man plöstligt bestämma själv om man ville sitta eller stå , så jag fick STÅ upp förfan vad nice,
så man slipper försöka få upp mitt ena korta ben över de andra och se hur man ska ha sina händer och skit osv ,
jag kommer se ut som en levande blond rosa smurf på skolfotot..

men vet ni vad klantskallen själv gjorde imorse, tänkte fan jag borde lägga i lite hårfärg i håret idag , men hade inte gott om tid på mig , tiden gick och ja la i hårfärgen den hann sitta inne i 15 min innan ja var tvungen och stressa som en idiot och skölja ut de , började skölja ut den förbannade blåa hårfärgen men de gick ju aldrig bott de jävla blåa , hade väl antagligen fått blåått hår efter ja haft i de så kort tid , men efter jag fönat och fixat de så vare borta, kanske finns någon häftig blå stripa men inte kommit så långt så jag hittar de,,

fan känner mig inte som en livsnjutare längre , inte nu när ja kom på att jag har läxor på en hög nivå eller inlämingar tills imorgon , de skiter jag i orka ...
åkte hem tidigare idag som många fler gjorde jävligt skönt måste ja säga.
nu ska ja ta en powernap så jobba skönt eller sov på skolbänken .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0