its parrty party

jahapp då var klockan strax 10:30 och legat i min säng med täcket över huvudet i över en timme nu , för jag blev väckt , klockan 7 var första gången jag blev väckt osv osv , fan ska börja stänga av telefonjävlen på morgonen för får damp.!! haha :)

idag hade jag tänkt och åka iväg en liten tripp och vara borta hela helgen , men nej så blir det inte , ändrade planer :)

Dagens meny står för:
  1. Duscha
  2. fixa mig
  3. välja kläder i 3 timmar och få damp för jag ej vet vad jag ska välja
  4. välja vilka klackskor jag ska ha
  5. sminka mig lite till och rätta till håret(blir oftast fulare då )men lär mig aldrig
  6. åka in till stan med mojsan och hämta shoes
  7. åka till mojsan syster och förfesta och gosa
  8. kanske en förfest till
  9. KROGEN FFS
Erkänn de lät rätt lockande va ? men de jobbigaste är och fixa sig och stressa sönder som jag alltid gör ,

igår fyllde pappsen år så jag o mojsan och mamma firade honom ,
men först var vi i hjo och tittade lite :)wehoh .sedan solade jag i igår lite med :)(solade bort randen på ryggen o trosalinjen )som raggarbengt brukar säga, alla bollar på bengt ?!!?!
men nu måste jag sluta skriva så jag hinner med npgot idag
pusss på er vi ses i DIMMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0