in i dimman

äntligen fredag sista skoldagen i veckan ska supa knarka knulla för att sedan däcka , alltså de är ett citat ifrån en låt inget som passar in på mig men iaf , de är fredag de är fan de ja vill komma fram till :)
imorgon åker jag väg i någon dag och chillar och idAag blire dimman som gäller . herrejävlar
usch mitt ordspråk är inte så bra eller ordförråd heter de kanske ?!!
sitter här som en litet trolll , ni vet sånt med lila hår som står rätt upp man lekte med sånna när man var mindre :)
köpt en ny kjol  och en ny korsett kommer bilder på de senare ,
började med att åka till sandaskolan idag för att träffa våra söta elver som vi ska ha en bal för :)
sedan dunkade vi fest murre i bilen , as nice tagga ikväll lirre
hahah älskar min förkortningar
nu ska jag duscha  så gooodbye my lovers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0