highway to sthlm

shulluhlu..
nu sitter jag och mammsen på bussen påväg till stockholm stad!!
fint som fan och komma bort lite och träffa systerryster och shoppa :)
de ör en del människor på bussen och jag och mossan har kollat på Svensson Svensson i en timme typ ..
Vi är snart framme i linkan och vi är framme i sthlm klockan 18:00 . klockan är bara 3 förfan palla 3 timmar till ..

är inte van och sitta på bussen så himla länge , även om datorn värmer mina lår så suger de rumpa .. ja vill springa runt i bussen och yra som robin hood och hans vänner..

Fan vad mycket resande de blivit på sistone , kom hem i måndags , vart hemma i knappt 3 nätter och sedan drar jag iväg till söndag . sen på onsdag så drar jag iväg igen och är borta hela helgen . inte mycket jönköping för mindel ..

ensak jag tycker att SweBus ska ändra på om man ska få klaga :
de är att kontaktuttaget inte ska hänga i taket, min datasladd sitter och vinglar mot min hand hela tiden ..

nu ska jag chilla lite på msn och kolla vidare lite , typ sett på svensson svensson avsnitten 10 ggr innan men vad gör man inte för mammas skull?!
lixom hon vill inte se alla de goa skräckfilmerna jag har på datorn tyvärrr...

Nu ska jag göra stockholm vilt och osäkert så håll i hatten här flyger de skruvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0