helgen

har varit en bra helg men kanske för mycket i dimman har jag varit nu känner jag.
vi åkte till lokalfesten sen i lördags och de var ju endel folk men inte överdrivet mycket och de dög väl :)
var uppe till 3 inatt typ och den jävla hemtelefonen har ringt hela morgonen och ja började inte skolan förrens 12:30 så de var ju ingen ide och gå upp förens 10:30 , men men jag fick damp den började ringa vid 7 och sen fortsatte de till klockan 9 , och så vaknade jag på fel sida så jag blev otrevlig här hemma istället herregud .
hade 1 lektion o då hade jag redovisning och de gick väl bra med mina brudar , sen åkte ja o mois o hämtade sina skor hon hade glömt och sedan hem till mig och mös lite :D
nu ligger jag här i sängen och tänkte snart sova men de kommer fan aldrig gå för är inte trötttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0