god morinn boyzz and giiiirlz<

go morron go morron ..
vaknade klockan 10:15 idag sen så ringde ju en viss person och väckte mig 07:30 först . fiiifan ..
vakande på klatt humör idag för idag blire fan party. sjukt länge sen jag var ute på krogen nu känns det som och nu ska jag fan göra de :) wwhho. ska börja fixa och dona mig snart hade jag tänkt och idag ska mina nya klackskor bli användbara . ska inviga dom med en väldigt fin fylla..
haha just ja igår , jag fick soltid och jag solade i 60 minuter , ohh jesus vad varmt de blev i slutändan.
jag har hört att tatueringarna blir fula om man solar solarie med dom och de är lite sådär halvnya . så kom på att jag kunde tejpa över dom .
jag tog fram tejpen och började tejpa .
hahahaha efter 60 minuter fick jag en rand över hela ryggraden och sedan vid troslinjen där den andra sitter. herregud alltså men lite kul vare iallafall.
nu har jag inte tid mer possss och hej hoppas ni får en jävlig bra heeelj :P
vet fel stavning men de passar bättre då

ingen bra bild men blev lite randi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0