fuck jönköping

vet inte hur jag ska börrja mer än att säga FUCK JÖNKÖPING . de suger i denna stad och skulle bara vilja dra härifrån ett tag till..
fredagen : alltså ah vi började och förfesta hemma hos jonna sen vet jag inte hur vi kom därifrån men hört att de var tydligen med buss , vi gick in på krogen och sen dansade jävlar hela kvällen tror ja , men ja drog ifrån dom hela tiden , för ja , jag var dum i huvudet och det blev faktiskt för mycket kan jag erkänna, fyfan för den kvällen ..
Lördag:vaknade upp på lördagen och kom på shit jag ska ju ut och resa idag jag ska dra härifrån ,jag packade och duschade och fixade lite och mådde illa som ett svin, dessutom hade jag vaknat av hela natten att jag spännt benen så jävla mycket i sömnen så att de typ hängde sig , de krampade eller vad man kallar de skit äckligt,
haft en bra helg förutom fredagen då men var ju med jonnis o moisan iallafall<3
kom hem idag ochg de känns fan förjävligt , gå till skolan imorgon och fuck allting , usch de är så jävla dystertert här men tur att jag har mina älskade kompisar här!
fan vad gött och ta studenten och flytta exakt vart man vill och ba söka jobb och resa runt lite och allt..
¨


Ska jag bli en seriös människa*?
har tänkt på det länge nu att jag ska ta tag i livet och inte leva så stenhårt på det eftersom man lever i och för sig bara en gång men man kan ju inte slita ut sitt liv iför väg heller.
jag vill börja bli typ en seriös tjej eller de är jag redan men kanske inte festa 2 gånger per helg eftersom kroppen är ju helt slut på måndagen när skolan börjar igen .sen äre massa mer alltså
nä nu kan ja inte sitta här längre , och dessutom är jag en jävel på och hitta saker som folk gömmer.!!
nu ska ja dra en låång och skön dusch !!
jag ska ligga i min säng och gosa sönder o sakna ...
the old life
the new life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0