från hjärtat

så jävla jobbigt att man måste skriva en rubrik över varje inläggg, varför lixom ? lite meningslöst?!!
aja haft en suverän och sjukt mysig helg måste jag säga!!<3
sen i söndags åkte jag på hemligt uppdrag, herregud vad jag flänger och far i olika städer festar ha kul och träffar roligt folk ,

jag och bästa mois gick ej till skolan i måndags utan gick på stan och shoppade lite .men jag hittade inget vill ha ett bara snyga kilklackskor som är lite snygga men endå söta som man kan ha till skolan och endå porriga! finsn de ?! haha porriga var väl lite och ta i men endå!

HAAHA VET NI VAD ? SNART SKA JAG PÅ SVERIGES STÖRSTA RAVE OCH JAG HAR VIP BILJETT DIT , HERREGUD VAD STOLT JAG ÄR OCH VÄRLDENS SÖTASTE KILLE SKA BLI KÄNDIS NE MEN HAN SKA FÅ SPELA UPP LITE SKIT O MASSOR,OCH SÅ SKA JAG FESTA MED KÄNDISAR! MOHAHAHA1

nu skröt jag för mycket va ? men längtar så sjukt , så jag och jonte åker upp tillsammans och ska partajja hela helgen .från onsdagen-söndag!weei

idag gick jag till skolan inte vart där på 1 månad för haft praktik helt sjukt kändes de usch vad tråkigt de är ,
men i helgen blire väl partajj och stojj hoppas jag för min och moisens del och annat myspys..
pussss på er alllaaaaaaaa/// EEEEEEEE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0