blodig kväll , vaknar upp som en elefant

god morgon , herregud vilken kväll de var igår alltså..
jävligt kul endå


jag och moisen började förfesta hemma hos hennes stora syster sedan så skulle vi åka till jonnis , men då hände en as rolig grej moa klanten tappar mobilen så alla delar flög åt helvete och batteriet underbussen vid buss däcket hahah o jag går in i bussen och stämplar och han hade tänkt typ och åka iväg kändes de som och moa la sig ner på mage och börjar leta efter batteriet under bussen hahah förhelvete vad vi skrattade sen han med för den delen..

sen så vare bussbyte och jag och moisen såg en 10 årig tjej som var sminkad och piercing och allt med uber smala ben trodde hon skulle gå sönder så glodde hon som en ko på oss vi satt och sjööng som små gamla fjortisar på i neeed your love haha men de var fan soft få leva ut lite .

sen var vi äntligen framme och vi var så jävla kissenödiga kändes som jag skulle sprängas herregud .
sedan tog vi några glas till hos jonna och shottade lite med .
sedan gick vi på den 3e förfesten blire ju då haha om man tänker på hur många ställen vi vart på ..
de var mer yngre barn där men de var faktiskt kul endå tills en olycka händer mig . nu kommer vi till de spännade för de är bäst för dig att du fortsätter och läsa om du ska tycka jävligt synd om mig .


EN KILLE HADE TAPPAT HELA SITT GLAS HELA GLASET MED ÖVER GOLVET OCH DE BLEV TUSEN GLAS SPLITTER OCH VILKEN LITEN KLANTIG GLAD BLONDIN TRAMPAR I DET DÅ ?
-JOOO EMMMA SJÄVLKLART VAR DET JAG , KLANTÄRSEEL BLIR FAN ARG PÅ MIG SJÄLV MEN INTE SÅG JAG DE OCH SJÄLVKLART TRODDE JA ATT MAN SOPPPAR UPP SÅNT DÅ .

jag skrek som en gammal judisk man och satte mig på trappan och rökte och små snyftade om att moa skulle hjälpa mig till toan och torka den det .
de blödde som satan och jag blödde ner mattjävlen som var på toan .
haha och jag satte foten i handfatet och skulle sitta på toaletten samtidigt men då var ju fan benen för korta så de nodde ju inte så då fick man snyfta över de med .
men moa och jonna tog hand om mig så bra och försökte få ut glasbitarna dock så har jag ett sår på låret och benet med .

jaja jonnas mamma hämtade oss och sen haltade jag mig ur bilen förfan . och skulle ringa abulansen , ni vet man blir lite extra känslig haha . sen så skulle de komma och jag "rymde" ifrån dom in haltandes på krogen och jag fick fan inte komma in på krogen för ja haltade !! vad fan är de för stil då. tänk så hande jag varit funktionshindrad hade ja inte fått komma in då heller ?

jag skulle ta lite luft och ställde mig i kön igen och kom in haha ovärt och vänta typ 5 minuter. men hade jävligt kul igår iallafall och drack lite mer så smärtan skulle gå över -

men idag äre värre tider fan , ett jack i foten så ja får halta för de gör så jävla ont vaknade med blod på hela knät o låret så nu blire och halta in duschen duscha av mig åka till min farmor och gosa i hennes famn ! myyys de ska blir bilder på blodet kommer kanske sen hahaha
fan va jag tycker synd om mig själv eller men de är så de ska vara ,skriver när jag är hemma igen possss
posssss
dock så är inte de fula flipfloppen mina och inte blodet heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0