bitch i hope u know!

hello strangers , var i skolan idag och de var grymt svårt och gå upp imorse eftersom de blev en sen natt igår och eftersom jag sovit ut hela helgen och vilat min kropp ifrån alkoholen i lördags, helt sjukt ..
idag har dagen varit sjukt deprimerad, tråkiga lektioner,ett fett hål som man inte gör något på , och dessutom gick jag till klockan 17:00 . fuck that shit !! har mycket tankar i huvudet nu och massa grejjer som svävar runt asså...
tur att jag har mina tutturduvor i skolan iallafall..
shit asså,vettifan vad jag ska ta vägen ,jag pallar fan inte skolan och jag pallar inte bara sitta hemma, vill ut och resa förfan . goosa sönder och bah njuta av livet !! men just nu 'r de pääst och pina ........ shoppa sönder vore inte fel ?!
få en jävla kram och massa kärlek . mhhhm,
funderar skarpt på och göra en till tatuering, de ger mig lite kickar iallafall ,en tiger vill jag ha eller ett lejon , vettifan
nu ska jag ta ett djupt bad med massa ljus och försöka koppla av och blunda mina ögon som går i den svarta gången ,
haha fyfan vilket emo inlägg...

btw blev rätt chockad idag i skolan , en utlänsk tjej kom fram till mig och jonna när vi rökte och frågade vad mina skor kostar, och om dom var äkta, och hur jag hade råd till dom ?
herregud vilka jävla frågor , hon trodde väl att jag hade snott dom eller så var hon så urfattig själv , eller så drev hon bara , men hon verkade seriös . skum tjej det där .. jag borde dratt till med : du jag har faktiskt ett par till hemma som jag inte använder , vill du köpa duvet ? mycket para bre?!och nej lilla guzzen ja kör inte på fejk

kanske lät som en bitch där men fan jag tål inte att vissa tror de kan säga vad de vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0