Nordens största dance event!

jaha då var man hemma igen efter en sjuk underbar och sjuk helg och vecka ,.

i onsdags var jag och nicki på preeparty inför Majestiq12 , alla körde gärnet verkligen så fucking sjukt , alla dansade så benen värkte , har ont i handledarna efter onsdags vet ej vrf , men alla var taggade så in i bomben.

kom en brud o strula upp mig till högsta nivå för att göra nicki avundsjuk men ehm nee . hahaha och de spelades Hardcore så de bara tjööt om de :) fifan vad nice de var!!

sen i torsdags jobbade nicki och jag sov till klockan 15:00 sen så typ gick vi på stan osv och såg film :D

fredags jobbade nicki igen och jag sov ut . Jonte kom och sen drog vi på stan och sen en bäärs på kvällen med john och nicki..och somnade , 2 killar i ett rum och en tjej , snacka om fis på morgonen som luktar anus..


I lördags alltså igår var den stora dagen MAJESTIQ12 :

Vi fixade oss lite ,och stressade sönder för vi vaknade så sent , o ja mitt hår blev fucked up o massa..
Sen började vi förfesta vid klockan 13:00 , och de var bara glada folk på förfesten . jag blev full vid typ 4  sen drog vi till spånkan och alla sjöng på spånkan ...

sen äntligen var vi i Stadium Arena för att gå på Majestiq , fyfan vad nice de var . Träffa de flesta Artisterna och snacka med dom , Dessutom så sööp MCV:s polare ner mig medans han va på scenen , och ja de var ju inte så bra han tog massa fula bilder på mig med ..
Bara för hans kompis är känd så trodde han nog att han också var de , men icke sa nicke han är som alla andra haha :D
kommer lite bilder från igår och kvällen var Awesome med massa massa folk , och ja lovar er ni som inte köpte vip missade något gött , för de var sjuuuukt värt pengarna!!

och till sist men inte minst fyfan vad grymt de var och se nicki på scen som gjorde slängkyss till mig och så jävla mycket folk tittade på han  , herregud .

fyfan vad jag skryter nu känner jag men är så sjukt glad och ah de här är helt sjukt vilken lyckad kvälll!!!!
är jag fulll eller ?
Frontliner och jag
The prophet och jag och nån snubbe.

Kommentarer
Postat av: jenna

haha frågan är hur full jag är på bilden också ;)

2010-11-08 @ 17:22:33
URL: http://kissout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0