its fucking monday:S

MONDAY MONDAY  i hate mondays , aja klockan är lite över :00:00 och jag kan inte sova och ha legat och skrattat som fan nu ett tag , har kollat på pansionärsjävlar sjukt jävla kul ..
hej kan du läsa ett sms åt mig jag ser så dåligt :
hej ja kan inte komma idag för jag har buksmärtor
gubben : va har han kuksmärtor sa du kuksmärtor , ja vet att han har prostacanceer men inte kuksmärtor hahaha !!
aja kanske ja som har dålig humor men fett med kul..
har vart i skolan en fucking lektion men endå har blåmärken på kroppen sen helgen vettifan hur , why eller nått ...
idag så åt jag och julia,katie,malin och mois ihop o mös lite , mycket trevligt ..
:D
fifan vill inte gå till skolan imon pallar ej :S:S ..
goodbye my lovers , ja saknar helgen så sjukt mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0