Höstlov!!!

hellu hellu, efter 4 dagar i sthlm så är jag tillbaka till lilla jöönnis igen ,Hem ljuva Hem!
Det har varit skönt och komma ifrån jöönnis lite men har saknat mina älskade kompisar!!

I torsdag så åkte jag och mamma med swebus ner till stockholm vi kollade på svensson svensson med mera och jag somnade med datorn i knät(som vanligt)..
Vi var framme 18:00 om ni vill veta o syrran kom och mötte oss :D så vi åkte och handlade lite åt och mös i hennes lilla studenlägenhet , hon bor i en studenkorridår med massa kineser tror jag och köket såg ut som ett helvete, kommer bilder på det sen,. fyfan säger jag bara. tur att vi ej lagade mat där för de var mögel i micron och äckel på spisen och golvet .

sen har jag shoppat lite saker blev :
  • vinterjacka i boomerang
  • korsett
  • smycken
  • skor o så :)
igår kom jag och mammsen hem ,
idag var jag värsta hemmafrun alltså helt sjukt , ja tog hand om vovvarna ,hängde tvätten,lagade mat ,bakade gosaker och bröd till familjen , låter inte som jag alltså . haha helt sjukt
sen kom min älskade vän och jag bjöd henne på middag.sen åkte vi in till stan och träffade jonna och gick till Claras
sen åkte jag till en rolig krabat och sen åkte jag hem . mitt liv kan tyvärr inte bli intressantare än såhär . åker bort på onsdag igen och kommer hem på söndag. jävligt mycket resande , har inte varit hemma i jönköping på 3 helger då alltså helt sjukt!! :D
och förresten de är ju förfan lov , herregud vad gött det är !!!!

Vad sa blondinen när hon födde barn ?
är det här mitt :O



shosen


jackan



orkar ej lägga upp bilder på resten så bye bye bebis<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0