go morron telefonjävel

go morron telefon jävel säger jag , fasen vad lack jag blir den började och ringa vid h7:30 typ imorse alltså hemtelefonen och den låter som fan . dessutom hade jag den på mitt rum för jag glömde lägga ut den igår och dessutom så skriker telefonen på uppevåningen som ett jävla barn . usch har vaknat på total fel sida idag..
telefonen har knappt slutat och ringa nu herregud ...
igår kväll så hade jag med dampet , skulle använda min internetdosa för första gången , och jag har haft den i 6 månader typ , shit de gick åt helvete om inte jonte hade hjälpt mig så hade de fan inte gått..
tillslut efter många om och men så funkade de så jag ville , så jag bokade resan*!Check!!
idag blire och va med mooijsan och jonnis, vettifan vad vi ska hitta på men något fient blir de :D
måste hinna packa osv idag med herregud vad jag har och göra fifan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0