vilken regnig dag!

Kom hem förenstund sen har varit i stan och köpt biljetter till HELsingborg så träffade jonnis en stund och hennes mamma :) så bokade vi tur och retur resa ,så vi inte missar de på söndag när vi ska hem , mycket sorligt hade det varit .
Köpte en kjol i stan inte för den var snygg men behövde faktiskt en liten kjoler . Vit var den med lite volanger . det duger väl i ett regnigt skyttgravskrig .
Min resväska ligger på golvet nu , eller rättaresagt morsans . Det enda jag har börjat packa är hannduk,underkläder,parfym,bodylotion osv och shorts och linne . :)
Undra hur många tröjjor jag behöver har med mig , jacka osv ohhh orkar inte tänka på det, DEssutom så börjar jag och jobba klockan 07:00 imorgon så måste ju hinna packa klart allt . JAg slutar klockan 13:00 men då måste jag skynda mig hem och duscha osv och sen åka in till stan och där går bussen 15:40 , orka ! blir stressad bara jag tänker på det uch fy och fan !
Vi ska åka över till denmark med och festa as nice och köpa lite billig skit där ,
nu ska jag snart gå och duscha så ha det bra här i helvetet!<3
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0