vaken i toppform

sholululul
vaknade just att mamma kom in i mitt rum och väckte mig och en söt liten kille som ligger jämte mig , <3 gosigt nog så ligger vi fortfarande kvar i sängen innan vi ska gå upp och ha kul som satans djävular, nemen tyvärr så hinner jag knappt se min plutt så mycket mer idag ska jobba sen och han ska passa ozzzy och hugan .han ligger och säger : hur orkar du skriva blogg , och det kan jag fan i mig inte svara på för det är rätt gött och ba ligga och softa och skriva lite. nu ska vi upp och äta nybakta scones och lukta turk . haha måste berätta en sak. inatt när pluttis hade somnat så satte jag på filmen farsan, jag var typ uppe till 03:30 för jag var sjukt trött men skrattfärdig hela tiden, det är så jävla kul tyckte jag iaf när farsan är ute på krogen och ska ragga brudar och sen dansar lite ,hahaha tänker fan på supermario när jag ser honom och när jag hör honom. så jag var tvungen och väcka sötisen för att han skulle få se att de var kul men han skrattade tyvärr inte ens :(  . och imorse när jag skulle sätta på det igen var de kul men inte lika kul . jag har sjuk humor och är sjuk oftast !!:)


Vad är det för skilland mellan en blondin och en ferrari ?
Ferrarin lånar man inte ut till sina kompisar


d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0