träning +jobb+mys

Hejsan sa trollet och gick och la sig , fuck vad trött jag är . kom hem från jobbet idag klockan 14 sedan så gick jag och gullet och la oss ett tag och somnade . sedan åkte vi till skogen för att jogga,
måste bara säga en sak fyfan vad jobbigt det var, har inte sprungit på år och dagar och den där rökningen tar kol på mina lungor . usch vill sluta med det nu när jag kände hur det gick idag. vi ska springa varje dag nu i ett tag. Aw power walk bränner man ju bara lite fett de är inte så att man får konditionen av det , kändes så idag iaf. men det bästa efter man har sprungit är fan och tända en cigg och sen gå hem . Efter vi hade joggat så åkte vi med mamma och handlade lite shit . sedan gick vi alltså inte jag och mamma , haha utan jag och min babyboy till fotbollsplanen och "lirade lite boll" .Fast det blev ju inte hård träning där iaf.

Nä nu jävlar ska vi leka i badet, alltså ta de hur ni vill men jag är en riktig badanka, så ordet leka för er kan ni fan tolka det hur ni vill:) fram med badskummet och leklite trollmor har lagt sina 11 små barn ! inte för jag vet vad jag menar med citatet.
Efter vi har lekt badankor så ska vi äta varma mackor och se en bra film . SEdan är det väl läggdags för min del , ska upp klockan 6 och jobba. jipppie jippie jippie .
och sist men inte minst jag ska åka till helsingborg så fuck off fuckers and have a nice fucking weekeeend (with a rabbit voice ).
mabube som negern sa till svennebanan , nej är inte rasist för jag är en blatte själv"!!!!!!!:)

DAgens skämt :
Varför häller alltid blondinen vatten över datorn innan hon startar den ?`
jo för hon ska SURFA

ha en god kväll kära tutteduvor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0