torsdag 11:48

god morgon ,jäklar vad länge jag sov idag riktigt skönt och få sova ut lite . jag börjar mitt fruktansvärt roliga jobb klockan 14.00-20.00 idag . rätt skönt och jobba kväll också ibland .
igår kväll åkte jag inte till stan och träffade nick och hans family för de hade varit i göteborg och kollat på fotboll så de tänkte att de kunde stanna och ta en kvällslunch med mig :).
vi gick till bishops arms eller hur fan de stavas en engelsk pub/resturang eftersom de är engelska så är de ju väldigt passande . Vi beställde lite mat och en öl ,men lilla nick fick dricka en liten coca cola istället eftersom han hade glömt legget i bilen,pucko där va;)
Vaknade av att jag hade fått ett sms pappa att det är svindyrt i tjeckien och sjukt nice väder . gött farsan ! :)
vilket gött väder det är idag , inte kallt men de är lite små duggit och as gött väder för att jobba i  .Blir fan glad att de äntligen kommer lite regn så man får tid för annat än att vilja sola .
Längtar till imorgon ,sjukt mycket .<3<3:)
NU ska jag sätta på en skräckfilm som heter amityville horror som verkar bra . har sett halva filmen så de är bara sätta på rullen igen och kolla hur många smultron den ska få i betyg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0