tillbaka från jobbet

sholululul
ÄR hemma från jobbet nu , idag var det faktiskt riktigt roligt och jobba. jobbade isf bara 6 timmar och det gick jävligt fort om man får säga. imorgon efter jobbet ska jag fixa och dona lite och sen åka och förfesta hemma hos min älskade kvinna moa , ska bli underbart alltid lika roligt och träffa henne den jävla sötisen!:)sen ska vi vidare till lilla jonnis och festa ska bli väldigt kul och träffa henne med inte träffats sen förra fredagen då vi var hos mois ochg hade as kul faktiskt . dansade som jävla idioter och fiolen kom fram en liten liten stund .
men de var ju andra som blev sjukt fulla med hahaha roligt och se att de inte är mig själv som blev fullast först denna gången . Hahah alltid lika kul med mina kära vänner .
Amyville horror eller va den hette var faktiskt bra men inte läskig , men den hade en bra handling .
Nu ska jag ta en lång och lagom varmkall dusch . nu kom ja på en sak ,jag ska testa vinet varmkall imorgon tror jag alla säger att det är as gott ,så får väl bli och testa det ,
goodbyeee!



Kommentarer
Postat av: Moa

haha din jääävla sötnos!! de ska bli så kul att träffa dig om cirkus 6 timmaaar! då jävlar ska vi korka upp vinet o köra som aldrig förr;) <3

2010-07-16 @ 09:07:07
URL: http://moooalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0