shooo breee

go morron go morron ,har inte uppdaterat min blogg på år och dagar har haft för lite fritid kanske eller så äre bara så att internet har krånglat till det lite för mig ?!vilket som ... Det finns iallafall en man i detta hus som har fixat det nu  . Det har hänt så mycket på sistone så man vet inte riktigt vad man ska börja ,lixom när jag tänker tillbaka på tiden så blir det helt svart bara konstigt nog .hahaha .
Hm kanske börja med att det är sommarlov och solen skiner,jag har varit på öland med mina babes , jag har fått ett jobb på ett ålderdoms hem ,min tjeckiska släkt har varit och hälsat på mycket trevligt , fattade knappt något av vad de sa o farsan orkade inte vara tolk tyvärr.Fifan söta är de iallafall Svetlana o gänget ju .
livet leker och idag bär det åt till min älsklings tjej och dit kommer lite vänner och vi ska partajja med en flaska vitt och lite grillning hoppas bara inte fiolen kommer fram idag,det är bevis på att man är full eller likaså den där jävla elefanttrumpeten hahaha ! :)
ligger och ler och tänker på i vintras när jag hade tagit på sig mois skor och börjat åkt "skidor" och tydligen ramlat hahaha ,kan se det framför mig mycket roligt nu på morgon kvisten .nu ska ja väl ta en pn en stund och se om jag piggnar till igen ahoy !
Vad sa blondinen vänstra ben till det höga?
inget de har aldrig träffats :):)
tatuering

Kommentarer
Postat av: Mormor

Sketonge säger jag bara.



Svär inte så mycket, så blir det nog bra.

Nog visste jag att du var en vild unge, men inte att

du var en sån tuffing!

Roligt att du hade trevligt hos mig. Ses vi snart?

Vad söt han är den lille vovven!

Kram o sköt om dig!

2010-07-17 @ 00:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0