lets talk bullshit and english!

We start in english , because i got a hit in my head of a english fucking wanker. a fucking english kiddo help to write in english beacuse he like to talk english to me beacuse iam a very good english speaker, NOOOOOOT is a very old bullshit name.
okey skit i engelskan förfan vem bryr sig har endå fått I G in that fucking subject. idag har jag jobbat kväll och jag har haft en kanon helg , fest båda dagarna , i fredags var vi på krogen och hade de lajbans jag fick kaxa lite mot några fulla tjejer och blev backad  av alla andra bratz. Ni ska bara veta vilka muskler jag har (A) hahahaa.
sen kaxade jag mot en kille som såg ut som en rasse och drog några fina skämt åt honom men han tyckte fan jag pwnade honom :)coolt cp,
vilket jävla ordspråk jag har . nu pratar jag med lilla jonnis i telen o planerar helsingborg<3
imorgon ska vi kanske på bio med mois och stefan , :=)och nu ska vi lägga oss i sängen och se en skräckfilm , fyfan förresten vi såg en as bra thriller som heter The Jacket ,den var fasen bättre än the butterfly effect .
den ska ni banne mig se !!!Eller The Human Centipide den är sjuk i huvudet den fiffen .
Börjar klockan åtta imorgon så får väl gå till sängs och gosa rumpa nu .
shoo bre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0