jobb+duscha+bio

japp då vare tisdag igen tiden går för fort här va, sommarlovet är snart slut helt sick är det , vill aldrig mer börja i skolan igen , fyfan vad tråkigt det ska bli!har lust och hoppa av skolan och börja tjäna lite snabba cash istället , men då är jag ju puckad eftersom det är mitt sista fucking år!!!!!:)
idag har jag jobbat på det söta äldreboendet igen ,plus i kanten för en rolig gubbe som är väldigt go .
Kom hem för ca 30 min sen och ska hoppa in i duschen , eller hoppa vettifan men gå in i duschen kanske låter bättre, skönt med en varm dusch!! sedan ska jag fixa iordning mig lite orkar inte direkt lägga så mycket tid på mitt utseende idag men får väl bli en soft bio outfit . haha!sedan ska jag och gullet åka in till stan och gå på bio med mois,stefan och kimsan , ska bli vääldigt nice :)
jag vet inte riktigt vilken film det blir än men tror att det blir knight and day för den verkade rätt skön :)
är riktigt sugen på och se en äckligt läskig skräck på bio och skrika lite eller krypa och gömma sig under biostolen .
Har nyligen sett en film som liknar paranomal acivity men ennu sämre ,as dålig . somnade bara för den sög!
jaja kul och vetA FÖR ER , men jag pwnar er alla eller vad säger ni trumpethuvud !
nämen nu ska jag duscha adjööööööööööööööööööööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0