huvudvärk, nej tack!

Nu sitter jag här igen vid den förbaskade datorn , eller sitter rättare sagt ligger i mina sköna säng .Idag var det jävligt svårt och komma upp ur sängen 6:30 imorse eftersom jag var uppe nästan hela natten,
*kan inte sova ,huvudet spricker av alla tankar , ögonen snurrar ,hjärtat bankar *
Men dagen på jobbet gick jävligt snabbt kan jag säga er,  har tagit hand om mina kära hundar idag  ozzy och hugo för maminka jobbar hela dagen och kvällen , så är ensam i ett stooort hus :/ mycket läskigt .
har haft huvudvärk hela dagen och det har varit förjävligt , vakna med huvudet stor som en melon , fyfaaan ville bara dunka den i vägen som alla andra trollemor gör .
har inget kul och skriva idag,men de har jag ju inte annars heller men endå ,ska nog ta en pn nu pooower nap vore jäkligt skönt , synd bara att jag redan sovit 2 timmar efter jobbet idag,
i miss u i miss u i really want to kiss u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dagens skäämt :
vad har en mörkhyad person och en julgran gemensamt *?
jooo båda har färgade kulor!
hahahaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0