hinner ej

hinner ej skriva egentligen ska vara hos moa om två timmar . sitter här med en fucking jäkla handduk på huvudet och håret torkar ju aldrig så nu blir det fram med en hårfön . vet inte vad jag ska ha på mig helt ärligt , eller om de ska vara klackar eller vanliga skor , herregud vad mycket jag har göra.  har bara målat ögonfransarna och de är inte ens bra en  . smink,välja kläder,välja skor , föna håret och fixa det bara det tar ju fan en hel dag. orkar fan inte ens tänka på vad jag ska ha på mig , synd att jag inte var full för då bryr man typ sig inte hahaha . herregud får verkligen damp men de kanske man ser på mig när jag skriver , eller vafan säger jag . hahaha uppdaterar bloggen senare igen . om det nu är någon som läser den hahahaha! damn girl damn .
pussss kysss blää-äbvcb

Kommentarer
Postat av: skalet

hahah är det i min säng eller? :P

2010-07-18 @ 18:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0