hemma från bio

hej nu är vi hemma från bion , kan ju säga er knight and day var inte direkt bra eller sevärd för pengar iallafall,kanske om man sitter hemma och vill se en soft film bara eller något lliknade , aja hade skönt sällskap iallafall och var roligt och hitta på något med underbara människor.
Sen åkte vi och åt en sväng med och sen körde de hem oss , väldigt snällt :)
Vi hittade ett Visa kort inne på sf och lämnade in det , även om man kunde dra det på krogen och i taxi hem (välhjärtat ) mycket stolt är jag .!!!
Nu blire väl och sova,mysa och sen en skräckis är väldigt sugen på det . vet inte vilken film det blir än
kanske Repo Men , eller The Glass House. undra vilken som är bäst.
Älskar alla mina närmsta vad det betyder och vara med dom helt sick alltså !
Nu ska jag sluta . sov gott och dröm sööööt så pwnar jag!haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0