godmorron bakfylla

hej o hå vilken jävla bakfylla jag har idag,aldrig mer rött vin säger jag , fyfaan de var inte bra de .ligger i sängen och bara önskar jag hade kunnat somna om igen men de går fan inte ju .såhär gick min kväll till igår :
Det började med att jag fixade mig , och fick dricka medans jag fixade mig.Sedan åkte jag in till stan vid tjugo över nio och träffade en snäll pojk, sedan träffade jag jonna och hennes kära vän bella vid halv tolv .vi satte oss i en park och jag var lagom rund om foten så hade jonna med sig vin så tog jag lite av det ,och lite och lite till . haha - sen gick vi till saltkråkan tror jag de var ,och hade kul . men så kom min kära kusin och lite så , och jag fick öl här och där och massa skit så jag blev väl lite för mycket  . så visste jag inte om jag skulle kunna komma hem , så jag gick och kollade buss och gick på den satans bussen ,fyfan säger jag bara det var den värsta bussresan jag varit med om , mådde så jävla illa och alla skrek ochg skrattade jag ville bara stänga av allt ., så satt en kille bakom mig och knackade på min sko hela tiden när jag väl hade somnat,så frågade han vart jag skulle hoppa av , så väckte han mig när jag skulle av , så snällt av honom annars hade jag väl åkt till garaget .jag gick hem till mitt hus och mådde ennu mer illa så jag fick panik och började andas tungt , tyckte typ synd om mig själv hahaa , sen somnade jag hårt i min säng. men jag hade en kul kväll igår iallafall.

och sen är det så jävla typiskt att mamma bjuder hem folk , just idag kom hennes farfar och hennes morbror och ska äta middag och jag orkar verkligen inte vara social,,orka vill bara ligga här hela dagen och dö  , jag ska upp och jobba vid kl 07;00 imorgon .herregud .
hoppas jag får byta helg med en på jobbet så jag kan åka till helsingborg och festa lossss:D:D

tänkte skriva något men glömde visst bort hahaha , nu ska jag ladda hem någon skön film pusss pårej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0