go morron förfest

TJooo , nu sitter jag här i sängen med ett hulken täcke snuddandes på benen och har en väldigt vacker kille jämte mig , som alla vet vem de är , finns inte någon som är så fin som han :)
Igår var vi på a6 med mammsen efter jag hade jobbat ett 6 timmarspass :) jag köpte en ny korsett som är svart,mamma får damp på mig och mina korsetter har väl ett tjugo tal korsetter nu , herregud men köpte en ny svart med spetts som jag redan har men den är rätt söt :)
sötnosen köpte nya chinos från MQ as söta, sen köpte jag ett blommigt linne ,inte särskilt fint men det duger och ha hemma .
Snart ska vi iväg till min älskade moa och förfesta med kim,stefan,moa,söto,gabbi,jonte och självklart fiolen själv som kommer fram till no speak americano . vi åker hemmifrån klockan 15:40 och innan dess ska vi hinna duscha ,laga mat tillsammans byta om ,sminka ,fixa håret och välja om man ska ha klackskor eller vanliga, snyggast med klackskor har köpt nya men använder aldrig dom ,för är fast vid mina nitklackskor som är typ helt söndriga . de jag köpte för ett tag sen är rätt fula . har sån beslutångest över vilka skor jag ska ha , f*tta också .
nu kommer lite bilder på våra kläder och annat kul
Btw så tränade vi igår igen men de gick ju ingety vidarare blev i slutänden att vi power walkade iallafall.,
puss på er och glöm ej och kolla in de nya bilderna nedanför !


min nya fp tröjja!
min nya korsett !


3 veckor gamla

köpt igår

snyggingens nya braxor :)<3

nice arse

cp kärring!


nedved what the fuck?!

stab a clown
peace fuckers and angels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0