go kväll

goo kvälll,har en sån nedrans huvudverk så jag vill bara somna in och vakna upp när den gått över.men kommer väl aldrig somna ikväll.!!
idag så har jag varit i stan med maminka,syster och baba och sterssat runt överallt pga att min syster skulle hit och dit och vi skulle hinna med läkartider och massa shit så palla dagen som varit . de var fint och åka hem till baba iaf och chilla där jag satt och läste en skvallerblaska hemma hos henne och när jag såg att hon satt och "vilade ögonen" så somnade bums på en gång det vart skönt det, igår var jag i hjo och hade de rätt mysigt förutom att hundarna var med och de var jobbigt för hugo har dampryck och skäller som en gnu ..... bläää på detttt.
Nyss så hade vi fullt hus i hemmet med massa människor hit och dit och nu äre bara jag och morsan kvar. farsan är i cezch republic och chillar jävlar med min kära farfar:)sköönt det . men man får ju njuta av vädret i sverige iaf. men vill ut och resa lite på roadtrips ,utomlands osv . väntar bara på min feting lön om de nu blir så ;)
ska upp och jobba imorgon ,,,,,kul ? naaah vettifan . från 07.00-16.00 0rkaaaaaaaaaaa säger jag då ,,hoppas de regnar och åskar hela dagen lång . nu ska jag se på någon film,kanske blir valla raising eller någon anna vettifannnnnn vad jag har,
aja ha de fint gooodbye my lovers .bl'''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0