fuck it nu kör vi

nu ligger man i sängen igen ,och tänker på vilket helvet det kommer att bli imorgon bitti , tänk och gå upp vid 6 och jag har festat hårt hela helgen , herregud hur ska detta gå , joooo åt helvete . Hahaha!
jag är den morgontröttaste människan man kan hitta på denna jord när man pratar om skolan och annat skit  .
*Fifan jag och morsan sitter och kollar på en film och har datorn i knät som bränner upp mina bara troll lår ! *
Det är helt sjukt alltså skulle kunna festa idag igen , är sjukt sugen på det . eller ligga och gosa hela dagen .
eller träffa lite goa kompisar . seriöst vad lat jag varit idag inte gjort ett piss ,sovit och gå ut med hundarna 2 ggr , bra jobbat emma.
mitt blogg namn skulle hetat blondinblattedvärgen istället för blondinplutten .
för igår fick jag både höra att jag var liten och så sa en blatte till mig att jag bryter på svenska . hahaha herregud jag är fan född här och han påstod att jag bröt mer än vad han gjorde . aldrig i livet den killen hade nog hörselproblem , får jag hoppas iallafall . för jag är en svennebanan och inte en blattish bitch blondie ..
Kommer inte kunna sova ikväll heller, men kan jualltid hoppas på det bästa.
skönaste helgen på länge ju , hoppastudsmatta när man är full är fan roligast. och glömmer inte när jag kaxade mot en kille och lilla mois bara satt och skrattade ,
Dagens skämt :
varför gillar inte blondinen och gå till tandläkaren ?
hon för inte stoppa något i munnen en timme efteråt

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0