bakis och fylla igen

bang i bygget var jag bakis i morse, hade kul som satan igår , allt började att jag förfestade hemma hos mois och de började med 1 öl och en flaska vit.vidare till jonnis och dricka rött deckade nästan i stolen med skämmig jag är ,. sen blev ja pigg när ja fick lite sprit , usch låter som en fjortis alkis ju . så hoppade vi studsmatta så jävla kul och jonnis filmade . hahaaha . inte direkt att jag kunde stå på benen men de gick ju bra endå , flög hit och dit och här och där . vaknde imorse ochg var så jävla trött bara upp och gå på stan med maminka . köpte en ny fredperry tröjja och en ny korsett , bilder på det kommer senare .
sen när jag kom blev jag festsugen så det blir utgå¨ng idag igen . medjjonnis . sitter nu och softar med lite rött eftersom jag inte hann på förfest. älskar min mamma hon är den finaste människan som finns . hon gör allt för mig mina söta moder .Herrejävlar . vaknbade med blåmärken på benen och upp brända armbågar fint snacki det där . hahaaha
vi ska till piren och ta en öl ska bli fett nice . orkar ej centrum idag för de suger häst dätr . hahahaah
seee u byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0