back on track 21: 44

nu är jag tillbaka igen . ligger i mitt varma rum och kan inte sova!ligger och dagdrömmer om allt mörligt. eller dagdrömmer de är ju fan kväll?!. det kanske heter kvällsdrömma utan sömn , vettifan men skitsamma iaf, måste hissa och dissa idag känner jag.
Kvällens diss går till:
Avundsjuka tjejer som bara vill förstöra bara för att de inte har något annat liv än att trycka ner andra eftersom de har sånt dåligt självförtroende och ingen som knappt orkar älska de längre .TYVÄRR girls väx upp och stå för era åsikter och backa inte ur när ni väl är framme vid kritan , då kommer ni ingenstans här i livet . Stå upp för er själva och era såkallade "bra" åsikter och skaffa er skin på näsan . HAHAa!
Dagens hiss: alla människor som lever livet och älskar varandra . Till mina kära vänner som ställer upp och snackar vad det än handlar om . Det är sånna människor som kommer mycket långt i livet och blir begåvade . alright då går vi vidare .
Bitches i hope u know i want stop to i hit that hoeeeeeeeeee. en gammal skön trudellut som passar vid detta fina tillfället. just nu ligger jag med en varm lapotop i min säng och önskar att jag kunde somna ,åtminstone om något litet träsktroll skulle kunna komma fram och slå en med en stekpanna i huvudet och säga godnatt. fyfan vad skönt de skulle vara . och jag är så nedrans festsugen, tänk er känslan och ta på sig en go outfit ,trä på klackarna och göra en fet jävla makeup . de vore nice . skruva upp en vinare och dra vidare på fest. Chilla med de sköna folket ,ge ett smile här och var . det är livet det . orka sova lixsom när de inte går .
godnatt ,

Kommentarer
Postat av: Moa

haha du din lille sötis emma:D saknar dig!

2010-07-14 @ 10:05:36
URL: http://moooalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0